Wednesday, January 8, 2014

MENAMBAH BERAT BADAN SEMUDAH ABC ^_^

Penyelesaiannya MUDAH. Anda HANYA perlukan ini untuk menambah BERAT badan anda !.. 

♣ Mealshake

♣ Vitalea (Multivitamin)

♣Bcomplex


======================================

♣ Mealshake :---Meal Shakes membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.--- Protein penting untuk tambah berat sebab protein bantu badan bina sel, bila nak tambah berat, pasti ada penambahan sel.--- Fungsi organ jadi lebih efektif sbb protein bantu organ menjalankan tugasnya, contoh usus serap nutrien makanan.--- Ia juga membantu menambah selera makan

♣ Vita-Lea :---Vitalea membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah, banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat.--- Bila darah lancar, nutrien boleh disebarkan secara berkesan dalam badan dan semua sel sihat dan membesar dengan baik.

♣ B-Complex:--- Kekurangan Vitamin B1 boleh menyebabkan kurang selera makan. Pengambilan B1 (Thiamine) boleh baiki selera makan. Keperluan Thiamine adalah 5mg hingga 30mg dan mungkin meningkat kepada 300mg.========================================Adakah semua vitamin dalam bentuk pil? 


♣ TIDAK. Hanya Vitalea dan Bcomplex dalam bentuk pil, Mealshake berbentuk serbuk dan dibancuh dengan air suam. Rasanya enak seperti Creamy Vanilla. Yammehh..! 

cammon syg2 jom order..harga ahli je ceq bagi =*

WHATSAPP / SMS 0182670126

No comments:

Post a Comment